澤田研二Photoshop: 塊面有撻野真係篤眼篤鼻!


塊面有撻野,好唔happy!
唯有搞搞佢,靚仔晒!
併埋一齊睇下分別!


唔識Photoshop既唔好問我點整,因為講你都唔明!
識少少Photoshop既都唔好問我點整,因為技巧既野講你都唔會明!
我淨係可以話重點係用印仔,整得好唔好就要睇你技巧囉!
唔好問我用左幾耐時間,因為我冇計!
Keywords: 沢田研二, 澤田研二, Kenji Sawada, ジュリー, Julie, 沢田研二の画像, 沢田研二圖片, 澤田研二圖片, Kenji Sawada's pictures, Kenji Sawada's photos, Photoshop, photo editing, 沢田研二の写真集, 水の皮膚, 水之皮膚, 水之肌膚

0 Comments:


發佈留言

- 如沒有帳戶可選Name/URL(名稱/網頁)留言
- 按下Subscribe by email(電郵訂閱)可跟進本篇文章的留言(小貼示:留言前先訂閱可把自己的留言寄回給自己)

Please choose "Name/URL" to leave your comment if you don't have account.
Click "Subscribe by email" if you want to follow up the comments of this article.