無線新聞特備節目《日本大地震:不死鳥》中出現澤田研二、西城秀樹、山口百惠和三浦友和!


無線新聞特備節目《日本大地震系列》之《日本大地震:不死鳥》中竟然出現澤田研二

好諷刺,因為大災難先至見到JULIE出現喺香港電視節目入面,咁我寧願唔見囉!


 TVB新聞特備節目《日本大地震:不死鳥》
2011年3月25日(星期五)播放

 TVB新聞主播吳璟儁

節目提到日本經濟急速發展,突然Full Screen彈咗個西城秀樹77年首《ブーメランストリート》(Boomerang Street)出嚟!

剪片嗰條友將西城秀樹放喺第一,好明顯又犯咗一般香港人對歌謠曲時期的日本樂壇認知度不足的錯誤,西城喺香港有咁多人識,唔多唔少都多謝阿梅多年來幫香港人洗腦!

第二個先輪到澤田研二79年的《OH! ギャル》(OH! GAL)
呢個排位,TVB即喺又再幫香港人洗腦多一次!



好彩都俾人睇到「沢田研二」四隻字,
個名叫阿二啫,竟然俾人當做阿二
呢位昔日的Oricon單曲總銷量排名全日本第一日本唱片大賞得獎歌手
又要屈居於西城秀樹之下喇!

無論經濟、文化事業

 都是「亞洲第一」
 之後就有山口百惠

仲有佢老公三浦友和
Keywords: 沢田研二, 澤田研二, Kenji Sawada, Sawada Kenji, 사와다 겐지, ジュリー, Julie, 沢田研二の画像, 沢田研二圖片, 澤田研二圖片, Kenji Sawada's pictures, Kenji Sawada's photos, 西城秀樹, 山口百惠, 山口百恵, 三浦友和

2 Comments:

[ ] bellyupcat 3/30/2011 12:04 上午

我果邊已經有好多投訴喇!tvb 播黎播去都係oh gal 係有原因架!


發佈留言

- 如沒有帳戶可選Name/URL(名稱/網頁)留言
- 按下Subscribe by email(電郵訂閱)可跟進本篇文章的留言(小貼示:留言前先訂閱可把自己的留言寄回給自己)

Please choose "Name/URL" to leave your comment if you don't have account.
Click "Subscribe by email" if you want to follow up the comments of this article.