澤田研二新聞2010: 澤田研二全身發水沖走氣質


我既第一篇澤田研二剪報竟然就係呢篇發水新聞

節目:ジュリーwithザ・ワイルドワンズLIVE
電視台:NHK 総合/デジタル総合
日期:2010年12月5日(60分)/2010年12月10日(88分)/2010年12月11日(90分)

澤田研二全身發水沖走氣質
2010年12月24日(五) 東方日報


日本傳奇男歌手澤田研二於七十年代紅極一時,當年他的獨特形象掀起連串社會現象,並風靡亞洲各地歌迷。

可惜歲月催人,年屆六十二歲的澤田研二,近年體重有升冇減,日前亮相NHK電視台節目時更被指嚴重發福,大批觀眾看過片段後也認不出就是他本人,只見面容脹爆,使全盛時期的冶艷氣質變得蕩然無存,其健康狀況更是令人擔憂。
Keywords: 沢田研二, 澤田研二, Kenji Sawada, Sawada Kenji, 사와다 겐지, ジュリー, Julie, 沢田研二の画像, 沢田研二圖片, 澤田研二圖片, Kenji Sawada's pictures, Kenji Sawada's photos

6 Comments:

[ ] bellyupcat 12/28/2010 12:12 上午

乜香港有NHK台看的嗎?
咁報導法,真係唔駛諗佢會0係2011年來香港囉! :(

[ ] luvKenji 12/28/2010 3:07 上午

冇口得,咁樣講我地澤田哥!佢唔健康就唱唔到今時今日啦!

[ ] hkmama 12/28/2010 7:59 上午

把口仲衰過我....呢個記者唔會老架....因為矩即係死嘛....

[ ] Unknown 12/28/2010 6:08 下午

我都寧願 Julie 唔好黎,因為香港啲傳媒一定唔會放過佢!我會好心痛。:(

[ ] luvKenji 12/29/2010 5:08 上午

My dear Julietomo, please don't post this article to your blogs because it's not nice to spread this news around! It's too painful to read such negative comments about Julie. Thank you!


發佈留言

- 如沒有帳戶可選Name/URL(名稱/網頁)留言
- 按下Subscribe by email(電郵訂閱)可跟進本篇文章的留言(小貼示:留言前先訂閱可把自己的留言寄回給自己)

Please choose "Name/URL" to leave your comment if you don't have account.
Click "Subscribe by email" if you want to follow up the comments of this article.